Politica de retur
Avand in vedere natura produselor comercializate, nu se accepta pentru returnare produse care prezinta forme de consum sau uzura, fara ambalajul original sau cu ambalajul desfacut /desigilat, care prezinta modificari fizice, lovituri, zgarieturi, etc. Daca va ganditi sa returnati un produs, va rugam sa luati aceasta decizie inainte de a-l deschide/desigila/utiliza.
Daca doriti sa returnati un produs achizitionat de pe site-ul www.evelinecosmetics.ro va rugam sa urmati umatorii pasi:
1. Va exprimati dorinta de returnare a produsului (care trebuie sa se incadreze in standardele mentionate mai sus) printr-un e-mail la adresa select.service95@gmail.com, in care trebuie specificat numarul comenzii, numele complet si numarul de contact, daca se doreste inlocuirea produsului sau returnarea contravalorii. In cazul in care doriti sa primiti contravaloarea produsului, va rugam sa ne trimiteti un cont IBAN in lei pentru returnarea sumei.
2. Produsele pot fi returnate cu ajutorul curierului, caz in care dumneavoastra veti suporta integral costul transportului. Coletele trimise cu plata catre SC SELECT SERVICE SRL, fara un acord prealabil, vor fi refuzate.
3. Coletul va contine produsul pe care doriti sa il returnati in ambalajul original , ambalat corespunzator, pentru a nu se deteriora pe parcursul transportului, intr-o cutie inchisa și bine lipita. De asemenea, va rugam sa returnați produsul impreuna cu documentele insotitoare.(factura)
Nu se accepta retururi efectuate prin Posta Romana sau Prioripost!
4. Coletul va fi expediat catre adresa: SC SELECT SERVICE SRL, Șoseaua București-Urziceni 63G, Afumați, Ilfov, Cod Postal 077010.
5. Odata ajuns la noi, departamentul specializat va face receptia cantitativa si calitativa a produsului returnat, pas atent supravegheat si monitorizat. Daca produsul returnat nu indeplineste criteriile de mai sus, el va fi reexpediat, costul transportului fiind in sarcina clientului.
6. Odata indeplinite conditiile de retur, in cazul in care se doreste rambursarea sumei, banii vor fi virati in contul specificat in mail-ul de retur urmand ca acestia sa fie vizibili in cont in maxim 14 zile calendaristice din momentul in care produsul ajunge fizic la depozit. In cazul in care doresti inlocuirea produsului, iar acesta indeplineste coditiile de retur, va vom contacta in cel mai scurt timp in vederea inlocuirii si expedierii noului produs. Costul transportului pentru expedierea produsului dorit este in sarcina dumneavoastra, daca comanda nu indeplineste conditiile de valoare pentru a beneficia de transportul gratuit.